آ

  • آزمون‌های بالینی پایایی و روایی آزمون‌های بالینی عملکرد تعادلی در کم‌شنوایان با سطح شنوایی متوسط [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 493-510]

  • آسیب‌دیدگی ورزشی تأثیر آسیب‌دیدگی بر نیمرخ حالات خلقی بازیکنان فوتبال تیم پرسپولیس تهران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 125-139]

  • آسیب مغزی آیا شرکت در بوکس آماتور باعث اختلالات مزمن توجه می شود؟ [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 415-431]

  • آموزش‌پذیر تأثیر یک دوره فعالیت منظم ورزشی بر بهبود رفتار سازشی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 511-529]

ا

  • اختلالات توجه آیا شرکت در بوکس آماتور باعث اختلالات مزمن توجه می شود؟ [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 415-431]

  • ادراکی- حرکتی تأثیر‌ غنی‌سازی (ادراکی- حرکتی و موسیقی) محیط بر معادل‌های سنی حرکات درشت و ظریف در اطفال 5 تا 8 ماهه [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 75-89]

  • استرس رابطة بین ادراک جو انگیزشی هم تیمی ها، استرس و میزان تمرین هفتگی با تحلیل رفتگی ورزشکاران جوان نخبه [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 57-74]

  • استرس تأثیر استرس محدودیت حرکتی بر یادگیری و حافظۀ فضایی و نقش پیش-گیرندۀ فعالیت بدنی بر آن در موش های صحرایی نر [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 327-345]

  • استرس حاد تأثیر شیوه‌های مختلف کنار آمدن با استرس ورزشی بر منابع استرس حاد و کورتیزول بزاقی کشتی‌گیران [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 531-547]

  • الکتروانسفالوگرافی‌‌ تأثیر تمرینات نوروفیدبک بر تعادل پویای مردان جوان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 453-462]

  • انسداد تأثیر دستورالعمل توجه بر عملکرد بازیکنان تنیس روی میز در موقعیت تحت فشار [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 475-491]

  • اولویت ثابت تأثیر یک دوره برنامۀ تمرین تعادلی تکلیف منفرد و تکلیف دوگانه بر تعادل سالمندان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 195-215]

  • اولویت متغیر تأثیر یک دوره برنامۀ تمرین تعادلی تکلیف منفرد و تکلیف دوگانه بر تعادل سالمندان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 195-215]

ب

  • بازخورد آزمونگرکنترلی مقایسه تواتر بازخورد خودکنترلی و آزمونگر کنترلی بر یادگیری یک مهارت پرتابی در کودکان مبتلا به فلج مغزی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 271-292]

  • بازخورد افزوده تأثیر بازخورد آگاهی از نتیجه با تواتر‌های مختلف بر میزان یادگیری یک مهارت هدف‌گیری در کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 109-123]

  • بازخورد خودکنترلی مقایسه تواتر بازخورد خودکنترلی و آزمونگر کنترلی بر یادگیری یک مهارت پرتابی در کودکان مبتلا به فلج مغزی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 271-292]

  • بازخورد متواتر تأثیر بازخورد آگاهی از نتیجه با تواتر‌های مختلف بر میزان یادگیری یک مهارت هدف‌گیری در کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 109-123]

  • بازیکنان فوتبال تأثیر آسیب‌دیدگی بر نیمرخ حالات خلقی بازیکنان فوتبال تیم پرسپولیس تهران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 125-139]

  • باشگاه پرسپولیس تأثیر آسیب‌دیدگی بر نیمرخ حالات خلقی بازیکنان فوتبال تیم پرسپولیس تهران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 125-139]

  • بوکس آماتور آیا شرکت در بوکس آماتور باعث اختلالات مزمن توجه می شود؟ [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 415-431]

پ

  • پایایی تدوین و ویژگی‌های روان‌سنجی "مقیاس فعالیت‌های زندگی روزانة سالمندان" [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 91-108]

  • پایایی ساخت و بررسی روایی و پایایی پرسشنامه منابع استرس حاد کشتی گیران (SASWQ) [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 141-160]

  • پایایی پایایی و روایی آزمون‌های بالینی عملکرد تعادلی در کم‌شنوایان با سطح شنوایی متوسط [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 493-510]

  • پرسشنامه منابع استرس حاد کشتی ساخت و بررسی روایی و پایایی پرسشنامه منابع استرس حاد کشتی گیران (SASWQ) [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 141-160]

  • پیش‌بینی تأثیر تمرینات پیلاتس بر بهبود عملکرد شناختی سالمندان مرد غیرفعال شهر کرمانشاه [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 347-363]

ت

  • تابآوری روانشناختی ارتباط بین هوش هیجانی و تاب آوری روانشناختی در بین کشتی گیران لیگ برتر ایران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 23-36]

  • تحلیل رفتگی رابطة بین ادراک جو انگیزشی هم تیمی ها، استرس و میزان تمرین هفتگی با تحلیل رفتگی ورزشکاران جوان نخبه [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 57-74]

  • تداخل زمینه ای اثر تداخل زمینه ای و نوع ارائة بازخورد (خودکنترلی و جفت شده) بر مراحل مختلف یادگیری مؤلفة پارامتر در کودکان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 37-56]

  • تداخل زمینه ای مقایسه سطوح مختلف تداخل زمینه ای (مسدود، تصادفی و افزایشی) بر اکتساب، یادداری و انتقال خطای زمان حرکت و خطای نشانگر در تکلیف پیچیده ادارکی – حرکتی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 293-308]

  • تدریس تلفیقی مقایسۀ اثربخشی روش‌های تدریس سنتی و تلفیقی تربیت بدنی بر یادگیری درس علوم تجربی و توسعۀ مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر پایۀ دوم مقطع راهنمایی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 217-230]

  • تدریس سنتی مقایسۀ اثربخشی روش‌های تدریس سنتی و تلفیقی تربیت بدنی بر یادگیری درس علوم تجربی و توسعۀ مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر پایۀ دوم مقطع راهنمایی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 217-230]

  • تربیت بدنی در اسلام به‌کارگیری توانایی‌های فردی در نظام ارزشی (مطالعۀ موردی: تربیت بدنی در اسلام) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 365-383]

  • تسلط مغزی مقایسۀ تسلط ربع‌های مغزی (شیوۀ تفکر) دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 309-325]

  • تصویرسازی حرکت تغییر در سرعت تصویرسازی یک توالی حرکتی خودکارشده و تأثیر آن بر عملکرد ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 385-396]

  • تعادل تأثیر یک دوره برنامۀ تمرین تعادلی تکلیف منفرد و تکلیف دوگانه بر تعادل سالمندان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 195-215]

  • تعادل مقایسۀ اثربخشی تمرینات هوازی در آب و یوگا بر حافظه و تعادل پویای مردان سالمند [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 463-473]

  • تعادل پایایی و روایی آزمون‌های بالینی عملکرد تعادلی در کم‌شنوایان با سطح شنوایی متوسط [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 493-510]

  • تعادل پویا‌‌ تأثیر تمرینات نوروفیدبک بر تعادل پویای مردان جوان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 453-462]

  • تکلیف ادراکی – حرکتی مقایسه سطوح مختلف تداخل زمینه ای (مسدود، تصادفی و افزایشی) بر اکتساب، یادداری و انتقال خطای زمان حرکت و خطای نشانگر در تکلیف پیچیده ادارکی – حرکتی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 293-308]

  • تکلیف پرتابی مقایسه تواتر بازخورد خودکنترلی و آزمونگر کنترلی بر یادگیری یک مهارت پرتابی در کودکان مبتلا به فلج مغزی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 271-292]

  • تکلیف پیچیده مقایسه سطوح مختلف تداخل زمینه ای (مسدود، تصادفی و افزایشی) بر اکتساب، یادداری و انتقال خطای زمان حرکت و خطای نشانگر در تکلیف پیچیده ادارکی – حرکتی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 293-308]

  • تکلیف دوگانه تأثیر یک دوره برنامۀ تمرین تعادلی تکلیف منفرد و تکلیف دوگانه بر تعادل سالمندان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 195-215]

  • تکلیف محور رابطة بین ادراک جو انگیزشی هم تیمی ها، استرس و میزان تمرین هفتگی با تحلیل رفتگی ورزشکاران جوان نخبه [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 57-74]

  • تکلیف منفرد تأثیر یک دوره برنامۀ تمرین تعادلی تکلیف منفرد و تکلیف دوگانه بر تعادل سالمندان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 195-215]

  • تمرکز آیا شرکت در بوکس آماتور باعث اختلالات مزمن توجه می شود؟ [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 415-431]

  • تمرینات آبی حافظه مقایسۀ اثربخشی تمرینات هوازی در آب و یوگا بر حافظه و تعادل پویای مردان سالمند [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 463-473]

  • تمرینات پیلاتس تأثیر تمرینات پیلاتس بر بهبود عملکرد شناختی سالمندان مرد غیرفعال شهر کرمانشاه [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 347-363]

  • تمرینات فزاینده تأثیر خودگویی انگیزشی آشکار و نهان بر میزان درک فشار و عملکرد در فعالیت فزاینده تا حد واماندگی در کشتی‌گیران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 245-257]

  • تمرین تصادفی اثر تداخل زمینه ای و نوع ارائة بازخورد (خودکنترلی و جفت شده) بر مراحل مختلف یادگیری مؤلفة پارامتر در کودکان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 37-56]

  • تمرین ثابت اثر تداخل زمینه ای و نوع ارائة بازخورد (خودکنترلی و جفت شده) بر مراحل مختلف یادگیری مؤلفة پارامتر در کودکان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 37-56]

  • تمرین سریالی اثر تداخل زمینه ای و نوع ارائة بازخورد (خودکنترلی و جفت شده) بر مراحل مختلف یادگیری مؤلفة پارامتر در کودکان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 37-56]

  • تمرین مسدود اثر تداخل زمینه ای و نوع ارائة بازخورد (خودکنترلی و جفت شده) بر مراحل مختلف یادگیری مؤلفة پارامتر در کودکان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 37-56]

  • تواتر بازخورد مقایسه تواتر بازخورد خودکنترلی و آزمونگر کنترلی بر یادگیری یک مهارت پرتابی در کودکان مبتلا به فلج مغزی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 271-292]

  • توانایی‌های فردی به‌کارگیری توانایی‌های فردی در نظام ارزشی (مطالعۀ موردی: تربیت بدنی در اسلام) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 365-383]

  • توجه تأثیر دو نوع فعالیت ورزشی (استقامتی و مقاومتی) بر میزان توجه و عامل رشد عصبی مشتق‌شده از مغز دانشجویان کم‌تحرک [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 433-452]

  • توده بدن تأثیر شاخص تودة بدنی بر زمان واکنش و پاسخ سالمندان فعال و غیرفعال [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-21]

ج

  • جنسیت مقایسۀ شادکامی زنان و مردان سالمند فعال و غیرفعال شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 183-194]

  • جوان تفاوت‌های مرتبط با سن در کنترل قامت: بررسی نقش اطلاعات حسی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 231-243]

چ

  • چشم باز تفاوت‌های مرتبط با سن در کنترل قامت: بررسی نقش اطلاعات حسی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 231-243]

  • چشم بسته تفاوت‌های مرتبط با سن در کنترل قامت: بررسی نقش اطلاعات حسی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 231-243]

ح

  • حافظۀ فضایی تأثیر پروتکل تمرینی شنا و دویدن بر عملکرد حرکتی، یادگیری، حافظۀ فضایی رت‌های پیر [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 259-270]

  • حافظۀ فضایی تأثیر استرس محدودیت حرکتی بر یادگیری و حافظۀ فضایی و نقش پیش-گیرندۀ فعالیت بدنی بر آن در موش های صحرایی نر [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 327-345]

  • حالات خلقی تأثیر آسیب‌دیدگی بر نیمرخ حالات خلقی بازیکنان فوتبال تیم پرسپولیس تهران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 125-139]

  • حرکات خودکار تغییر در سرعت تصویرسازی یک توالی حرکتی خودکارشده و تأثیر آن بر عملکرد ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 385-396]

  • حرکات درشت تأثیر‌ غنی‌سازی (ادراکی- حرکتی و موسیقی) محیط بر معادل‌های سنی حرکات درشت و ظریف در اطفال 5 تا 8 ماهه [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 75-89]

  • حرکات ظریف تأثیر‌ غنی‌سازی (ادراکی- حرکتی و موسیقی) محیط بر معادل‌های سنی حرکات درشت و ظریف در اطفال 5 تا 8 ماهه [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 75-89]

  • حریف‌شناسی به‌کارگیری توانایی‌های فردی در نظام ارزشی (مطالعۀ موردی: تربیت بدنی در اسلام) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 365-383]

خ

  • خطای زمان حرکت مقایسه سطوح مختلف تداخل زمینه ای (مسدود، تصادفی و افزایشی) بر اکتساب، یادداری و انتقال خطای زمان حرکت و خطای نشانگر در تکلیف پیچیده ادارکی – حرکتی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 293-308]

  • خطای نشانگر مقایسه سطوح مختلف تداخل زمینه ای (مسدود، تصادفی و افزایشی) بر اکتساب، یادداری و انتقال خطای زمان حرکت و خطای نشانگر در تکلیف پیچیده ادارکی – حرکتی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 293-308]

  • خودگویی آشکار تأثیر خودگویی انگیزشی آشکار و نهان بر میزان درک فشار و عملکرد در فعالیت فزاینده تا حد واماندگی در کشتی‌گیران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 245-257]

  • خودگویی انگیزشی تأثیر خودگویی انگیزشی آشکار و نهان بر میزان درک فشار و عملکرد در فعالیت فزاینده تا حد واماندگی در کشتی‌گیران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 245-257]

  • خودگویی نهان تأثیر خودگویی انگیزشی آشکار و نهان بر میزان درک فشار و عملکرد در فعالیت فزاینده تا حد واماندگی در کشتی‌گیران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 245-257]

  • خودمحور رابطة بین ادراک جو انگیزشی هم تیمی ها، استرس و میزان تمرین هفتگی با تحلیل رفتگی ورزشکاران جوان نخبه [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 57-74]

د

  • دانش‌آموزان تأثیر یک دوره فعالیت منظم ورزشی بر بهبود رفتار سازشی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 511-529]

  • دستورالعمل توجه تأثیر دستورالعمل توجه بر عملکرد بازیکنان تنیس روی میز در موقعیت تحت فشار [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 475-491]

  • دویدن تأثیر پروتکل تمرینی شنا و دویدن بر عملکرد حرکتی، یادگیری، حافظۀ فضایی رت‌های پیر [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 259-270]

ر

  • ربع‌های مغزی مقایسۀ تسلط ربع‌های مغزی (شیوۀ تفکر) دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 309-325]

  • رت تأثیر پروتکل تمرینی شنا و دویدن بر عملکرد حرکتی، یادگیری، حافظۀ فضایی رت‌های پیر [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 259-270]

  • رت تأثیر استرس محدودیت حرکتی بر یادگیری و حافظۀ فضایی و نقش پیش-گیرندۀ فعالیت بدنی بر آن در موش های صحرایی نر [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 327-345]

  • رشد حرکتی تأثیر شاخص تودۀ بدن بر اجرای مهارت‌های بنیادی کودکان شش‌سالۀ شهر اصفهان [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 397-414]

  • رشد عصبی تأثیر دو نوع فعالیت ورزشی (استقامتی و مقاومتی) بر میزان توجه و عامل رشد عصبی مشتق‌شده از مغز دانشجویان کم‌تحرک [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 433-452]

  • رفتار سازشی تأثیر یک دوره فعالیت منظم ورزشی بر بهبود رفتار سازشی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 511-529]

  • رفتار ورزشی ارتباط بین هوش هیجانی و تاب آوری روانشناختی در بین کشتی گیران لیگ برتر ایران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 23-36]

  • روانشناسی ورزش ساخت و بررسی روایی و پایایی پرسشنامه منابع استرس حاد کشتی گیران (SASWQ) [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 141-160]

  • روایی تدوین و ویژگی‌های روان‌سنجی "مقیاس فعالیت‌های زندگی روزانة سالمندان" [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 91-108]

  • روایی ساخت و بررسی روایی و پایایی پرسشنامه منابع استرس حاد کشتی گیران (SASWQ) [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 141-160]

  • روایی پایایی و روایی آزمون‌های بالینی عملکرد تعادلی در کم‌شنوایان با سطح شنوایی متوسط [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 493-510]

  • روحیۀ متعالی به‌کارگیری توانایی‌های فردی در نظام ارزشی (مطالعۀ موردی: تربیت بدنی در اسلام) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 365-383]

  • روش تدریس مقایسۀ اثربخشی روش‌های تدریس سنتی و تلفیقی تربیت بدنی بر یادگیری درس علوم تجربی و توسعۀ مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر پایۀ دوم مقطع راهنمایی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 217-230]

ز

  • زمان پاسخ تأثیر شاخص تودة بدنی بر زمان واکنش و پاسخ سالمندان فعال و غیرفعال [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-21]

  • زمان‌سنجی ذهنی تغییر در سرعت تصویرسازی یک توالی حرکتی خودکارشده و تأثیر آن بر عملکرد ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 385-396]

  • زمان واکنش تأثیر تمرینات پیلاتس بر بهبود عملکرد شناختی سالمندان مرد غیرفعال شهر کرمانشاه [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 347-363]

س

  • سالمند تدوین و ویژگی‌های روان‌سنجی "مقیاس فعالیت‌های زندگی روزانة سالمندان" [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 91-108]

  • سالمند تفاوت‌های مرتبط با سن در کنترل قامت: بررسی نقش اطلاعات حسی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 231-243]

  • سالمند مقایسۀ اثربخشی تمرینات هوازی در آب و یوگا بر حافظه و تعادل پویای مردان سالمند [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 463-473]

  • سالمندان تأثیر شاخص تودة بدنی بر زمان واکنش و پاسخ سالمندان فعال و غیرفعال [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-21]

  • سالمندان مقایسۀ شادکامی زنان و مردان سالمند فعال و غیرفعال شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 183-194]

  • سالمندان تأثیر تمرینات پیلاتس بر بهبود عملکرد شناختی سالمندان مرد غیرفعال شهر کرمانشاه [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 347-363]

  • سالمندی تأثیر یک دوره برنامۀ تمرین تعادلی تکلیف منفرد و تکلیف دوگانه بر تعادل سالمندان [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 195-215]

  • سبک های اسنادی بررسی اسنادهای علّی ورزشکاران نخبه و زیر نخبه ورزشکاران مرد ورزش‌های انفرادی (از دیدگاه ورزشکاران و مربیان) [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 161-182]

  • سطح سخت تفاوت‌های مرتبط با سن در کنترل قامت: بررسی نقش اطلاعات حسی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 231-243]

  • سطح فعالیت مقایسۀ شادکامی زنان و مردان سالمند فعال و غیرفعال شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 183-194]

  • سطح نرم تفاوت‌های مرتبط با سن در کنترل قامت: بررسی نقش اطلاعات حسی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 231-243]

ش

  • شادکامی مقایسۀ شادکامی زنان و مردان سالمند فعال و غیرفعال شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 183-194]

  • شش‌ساله تأثیر شاخص تودۀ بدن بر اجرای مهارت‌های بنیادی کودکان شش‌سالۀ شهر اصفهان [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 397-414]

  • شنا تأثیر پروتکل تمرینی شنا و دویدن بر عملکرد حرکتی، یادگیری، حافظۀ فضایی رت‌های پیر [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 259-270]

  • شیوۀ تفکر مقایسۀ تسلط ربع‌های مغزی (شیوۀ تفکر) دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 309-325]

ع

  • عملکرد جسمانی تغییر در سرعت تصویرسازی یک توالی حرکتی خودکارشده و تأثیر آن بر عملکرد ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 385-396]

  • عملکرد حرکتی تأثیر شاخص تودة بدنی بر زمان واکنش و پاسخ سالمندان فعال و غیرفعال [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-21]

  • عملکرد حرکتی تأثیر پروتکل تمرینی شنا و دویدن بر عملکرد حرکتی، یادگیری، حافظۀ فضایی رت‌های پیر [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 259-270]

  • عملکرد حرکتی تأثیر دستورالعمل توجه بر عملکرد بازیکنان تنیس روی میز در موقعیت تحت فشار [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 475-491]

غ

  • غیرورزشکار مقایسۀ تسلط ربع‌های مغزی (شیوۀ تفکر) دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 309-325]

ف

  • فعالیت استقامتی تأثیر دو نوع فعالیت ورزشی (استقامتی و مقاومتی) بر میزان توجه و عامل رشد عصبی مشتق‌شده از مغز دانشجویان کم‌تحرک [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 433-452]

  • فعالیت بدنی تأثیر استرس محدودیت حرکتی بر یادگیری و حافظۀ فضایی و نقش پیش-گیرندۀ فعالیت بدنی بر آن در موش های صحرایی نر [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 327-345]

  • فعالیت جسمانی تأثیر شاخص تودة بدنی بر زمان واکنش و پاسخ سالمندان فعال و غیرفعال [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 1-21]

  • فعالیت جسمانی مقایسۀ شادکامی زنان و مردان سالمند فعال و غیرفعال شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 183-194]

  • فعالیت مقاومتی تأثیر دو نوع فعالیت ورزشی (استقامتی و مقاومتی) بر میزان توجه و عامل رشد عصبی مشتق‌شده از مغز دانشجویان کم‌تحرک [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 433-452]

  • فعالیت‌های روزانه تدوین و ویژگی‌های روان‌سنجی "مقیاس فعالیت‌های زندگی روزانة سالمندان" [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 91-108]

  • فعالیت ورزشی تأثیر یک دوره فعالیت منظم ورزشی بر بهبود رفتار سازشی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 511-529]

  • فلج مغزی مقایسه تواتر بازخورد خودکنترلی و آزمونگر کنترلی بر یادگیری یک مهارت پرتابی در کودکان مبتلا به فلج مغزی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 271-292]

ک

  • کشتی‌گیران تأثیر خودگویی انگیزشی آشکار و نهان بر میزان درک فشار و عملکرد در فعالیت فزاینده تا حد واماندگی در کشتی‌گیران [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 245-257]

  • کشتی‌گیران تأثیر شیوه‌های مختلف کنار آمدن با استرس ورزشی بر منابع استرس حاد و کورتیزول بزاقی کشتی‌گیران [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 531-547]

  • کشتیگیران لیگ برتر ارتباط بین هوش هیجانی و تاب آوری روانشناختی در بین کشتی گیران لیگ برتر ایران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 23-36]

  • کم تحرک تأثیر دو نوع فعالیت ورزشی (استقامتی و مقاومتی) بر میزان توجه و عامل رشد عصبی مشتق‌شده از مغز دانشجویان کم‌تحرک [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 433-452]

  • کم‌توان ذهنی تأثیر یک دوره فعالیت منظم ورزشی بر بهبود رفتار سازشی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 511-529]

  • کم‌شنوایان پایایی و روایی آزمون‌های بالینی عملکرد تعادلی در کم‌شنوایان با سطح شنوایی متوسط [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 493-510]

  • کنار آمدن تأثیر شیوه‌های مختلف کنار آمدن با استرس ورزشی بر منابع استرس حاد و کورتیزول بزاقی کشتی‌گیران [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 531-547]

  • کنترل قامت تفاوت‌های مرتبط با سن در کنترل قامت: بررسی نقش اطلاعات حسی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 231-243]

  • کودکان اثر تداخل زمینه ای و نوع ارائة بازخورد (خودکنترلی و جفت شده) بر مراحل مختلف یادگیری مؤلفة پارامتر در کودکان [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 37-56]

  • کودکان اوتیسم تأثیر بازخورد آگاهی از نتیجه با تواتر‌های مختلف بر میزان یادگیری یک مهارت هدف‌گیری در کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 109-123]

  • کورتیزول بزاقی تأثیر شیوه‌های مختلف کنار آمدن با استرس ورزشی بر منابع استرس حاد و کورتیزول بزاقی کشتی‌گیران [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 531-547]

ل

  • لب خلفی تأثیر تمرینات نوروفیدبک بر تعادل پویای مردان جوان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 453-462]

م

  • مربیان بررسی اسنادهای علّی ورزشکاران نخبه و زیر نخبه ورزشکاران مرد ورزش‌های انفرادی (از دیدگاه ورزشکاران و مربیان) [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 161-182]

  • مردان تأثیر آسیب‌دیدگی بر نیمرخ حالات خلقی بازیکنان فوتبال تیم پرسپولیس تهران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 125-139]

  • مزمن آیا شرکت در بوکس آماتور باعث اختلالات مزمن توجه می شود؟ [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 415-431]

  • معادل سنی تأثیر‌ غنی‌سازی (ادراکی- حرکتی و موسیقی) محیط بر معادل‌های سنی حرکات درشت و ظریف در اطفال 5 تا 8 ماهه [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 75-89]

  • منبع استرس تأثیر شیوه‌های مختلف کنار آمدن با استرس ورزشی بر منابع استرس حاد و کورتیزول بزاقی کشتی‌گیران [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 531-547]

  • مهارت پرتابی تأثیر بازخورد آگاهی از نتیجه با تواتر‌های مختلف بر میزان یادگیری یک مهارت هدف‌گیری در کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 109-123]

  • مهارت‌های اجتماعی مقایسۀ اثربخشی روش‌های تدریس سنتی و تلفیقی تربیت بدنی بر یادگیری درس علوم تجربی و توسعۀ مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر پایۀ دوم مقطع راهنمایی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 217-230]

  • مهارت‌های بنیادی تأثیر شاخص تودۀ بدن بر اجرای مهارت‌های بنیادی کودکان شش‌سالۀ شهر اصفهان [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 397-414]

  • موج بتا‌‌ تأثیر تمرینات نوروفیدبک بر تعادل پویای مردان جوان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 453-462]

  • موج تتا‌‌ تأثیر تمرینات نوروفیدبک بر تعادل پویای مردان جوان [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 453-462]

  • موسیقی تأثیر‌ غنی‌سازی (ادراکی- حرکتی و موسیقی) محیط بر معادل‌های سنی حرکات درشت و ظریف در اطفال 5 تا 8 ماهه [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 75-89]

  • موفقیت و شکست بررسی اسنادهای علّی ورزشکاران نخبه و زیر نخبه ورزشکاران مرد ورزش‌های انفرادی (از دیدگاه ورزشکاران و مربیان) [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 161-182]

  • موقعیت پرفشار تأثیر دستورالعمل توجه بر عملکرد بازیکنان تنیس روی میز در موقعیت تحت فشار [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 475-491]

ن

  • ناتوانی تدوین و ویژگی‌های روان‌سنجی "مقیاس فعالیت‌های زندگی روزانة سالمندان" [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 91-108]

  • نشانه‌های مرتبط تأثیر دستورالعمل توجه بر عملکرد بازیکنان تنیس روی میز در موقعیت تحت فشار [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 475-491]

  • نظام ارزشی به‌کارگیری توانایی‌های فردی در نظام ارزشی (مطالعۀ موردی: تربیت بدنی در اسلام) [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 365-383]

و

  • ورزش تأثیر پروتکل تمرینی شنا و دویدن بر عملکرد حرکتی، یادگیری، حافظۀ فضایی رت‌های پیر [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 259-270]

  • ورزشکار مقایسۀ تسلط ربع‌های مغزی (شیوۀ تفکر) دانشجویان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 309-325]

  • ورزشکاران بررسی اسنادهای علّی ورزشکاران نخبه و زیر نخبه ورزشکاران مرد ورزش‌های انفرادی (از دیدگاه ورزشکاران و مربیان) [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 161-182]

  • ورزشکاران نخبة رابطة بین ادراک جو انگیزشی هم تیمی ها، استرس و میزان تمرین هفتگی با تحلیل رفتگی ورزشکاران جوان نخبه [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 57-74]

  • ورزشکاران نخبه تغییر در سرعت تصویرسازی یک توالی حرکتی خودکارشده و تأثیر آن بر عملکرد ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 385-396]

  • ورزش های انفرادی بررسی اسنادهای علّی ورزشکاران نخبه و زیر نخبه ورزشکاران مرد ورزش‌های انفرادی (از دیدگاه ورزشکاران و مربیان) [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 161-182]

  • وزن تأثیر شاخص تودۀ بدن بر اجرای مهارت‌های بنیادی کودکان شش‌سالۀ شهر اصفهان [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 397-414]

  • وضعیت شناختی تأثیر تمرینات پیلاتس بر بهبود عملکرد شناختی سالمندان مرد غیرفعال شهر کرمانشاه [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 347-363]

ه

  • هماهنگی حرکت تأثیر شاخص تودۀ بدن بر اجرای مهارت‌های بنیادی کودکان شش‌سالۀ شهر اصفهان [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 397-414]

  • هوش هیجانی ارتباط بین هوش هیجانی و تاب آوری روانشناختی در بین کشتی گیران لیگ برتر ایران [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 23-36]

ی

  • یادگیری تأثیر بازخورد آگاهی از نتیجه با تواتر‌های مختلف بر میزان یادگیری یک مهارت هدف‌گیری در کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم [دوره 6، شماره 1، 1393، صفحه 109-123]

  • یادگیری مقایسۀ اثربخشی روش‌های تدریس سنتی و تلفیقی تربیت بدنی بر یادگیری درس علوم تجربی و توسعۀ مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان پسر پایۀ دوم مقطع راهنمایی [دوره 6، شماره 2، 1393، صفحه 217-230]

  • یادگیری تأثیر استرس محدودیت حرکتی بر یادگیری و حافظۀ فضایی و نقش پیش-گیرندۀ فعالیت بدنی بر آن در موش های صحرایی نر [دوره 6، شماره 3، 1393، صفحه 327-345]

  • یوگا مقایسۀ اثربخشی تمرینات هوازی در آب و یوگا بر حافظه و تعادل پویای مردان سالمند [دوره 6، شماره 4، 1393، صفحه 463-473]